onsdag 13 maj 2009

Hugo Chavez lanserar "penisen"

Säga vad man vill om Hugo Chavez, men
nu har han gett sig in i telefonbranchen, läser på aftonbladet att han lanserat sin nya telefon "Vergatario" som är slang för penis, telefonen kostar endast 15 dollar till trots att den har MP3 och WAP. Han säger själv att det här är inte en telefon för eliten, utan ventenskap och teknik för folket... dagen kommer då vi ska tillverka telefoner för hela Latinamerika och Cuba. "Den som inte har en Vergetario" är ingen.

Dags för Ericsson eller Nokia att ta upp konkurrensen och lansera "conchitan".

3 kommentarer:

Anonym sa...

excellent! jajaja

La lobita blanca sa...

undra om han har tänkt att det ska vara en "penisförlängare" åt den rådande machokulturen som man kan stöta på ;) jajaja....

johanna sa...

hej! tack så mkt för ditt svar men jag har gjort arbetet redan. Men mycket av den informationen du gav mig har jag ckså funnit, så de känns skönt att jag inte skrivit helt tokigt!

Får jag fråga en annan fråga: vad gjorde du i bolivia? kram