tisdag 6 januari 2009

Cochabamba

Nu ar vi pa plats i soliga Cochbamba! och jag alskar staden redan, precis som alla som varit har sagt till mig.
Bussresan igar, La Paz och hit var jobbig. Utsikten var beautiful! men kunde inte njuta sa mycket med sprangande huvudvark och frukosten som akte upp och ner i magen. Nar vi val kom fram till Cochbamba pa em, sa kom Sara fran Kurmi (dar Arm, Lina och Mari ska praktisera) och motte oss. Sedan akte vi till vara respektive bostader. Fran borjan var det tankt att jag skulle bo med David hos Luis (hans hyresvard), men istallet ska jag bo hos Luis family i kvarteret brevid. Det verkar jattebra! traffade mamman igar och hon var supertrevlig och mycket odmjuk. Hon kommer nog lara mig mycket spanska och jag henne att laga vegetarisk mat. Huset var fint och de har bade katt och en galen bebishund! Kan det bli battre ;) Nu ska jag, David och Ida till ABC dar jag ska praktisera dom har 4 manderna. Fortsattning foljer .... ska aven forsoka lagga upp lite bilder. Stor kram till er alla dar hemma, saknar er.

Inga kommentarer: